Roşu de efort, neagră de plictiseală

De multe ori am auzit spunându-se că dacă apari la televizor, te îngraşi vreo 2-3 kilograme. Te îngraşi aşa… pe moment, dacă de cum se termină emisiunea revii la normal. De aici poate şi concluzia că, de multe ori, televiziunea e un fel de fast-food! Cârcotaşii nu ţin însă cont de asta şi o dau înainte : dacă apari la televizor, înseamnă că nu eşti într-o formă fizică bună şi cu asta basta ! De aici, povestea devine interesantă : cârcotaşul-şef sau prim–cârcotaşul Şerban Huidu nu gustă comentariile legate de look-ul său. În ultimul post pe blogul personal, Şerban se dă de ceasul morţii să le bage minţile în cap răutăcioşilor care îl persecută! „Citeam printre comentarii destul de multe reproşuri la forma mea fizică! Greşit, băieţi şi fete! Cei ce mă cunosc ştiu ce-mi poate pielea şi faptul că televizorul îngraşă în general vă determină să mă credeţi un tip cam nesportiv şi cu curu’ cât baniţa!”
Păi eu credeam că, dată fiind natura emisiunii sale, ştie să încaseze câte un comentariu mai iute. Se pare însă că nu, din moment ce Şerban îşi continuă războiul cu kilogramele şi comentariile. De data asta la persoana a treia: „Huidu face sport: înot de 2-3 ori pe săptămână, cel putin 100 de bazine şi mă uit la colegii de vestiar cum halesc batoane cu nandrolon, beau sucuri cu proteine, se duc “pe aparate” şi stau cu ochii cât cepele în oglindă să vadă cât le creşte peltoidu’ „.
Vă zic sincer că habar n-am ce-i ăla peltoid, dar parcă tot nu m-a convins pledoaria Huidului. Şi ca să vedeţi cât de cârcotaşi sunt alţii, întreb şi eu: sticla, pe lângă faptul că îngraşă, mai fură şi din podoaba capilară ? Dacă da, dragă Huidule, nu ştiu ce mai e de făcut !

Am găsit pe un blog numit multe_lalele_ca_mine.ablog.ro următorul motto: „cum vede o lalea tot ce o înconjoară”. Laleaua în cauză este o domnişoară cu viziuni, care explică inclusiv de ce se plictisesc oamenii. Oamenii se plictisesc, ne spune ea, pentru că „sunt tentaţi să se regăsească uneori în tot ce e mai gri, mai dubios, mai anost şi mai lipsit de orice satisfacţie, lucru care există în viaţă. De ce? Asta mă întreb şi eu uneori, mai ales pentru că mă regăsesc în această postură destul de des. Dar ce bine că şi starea de plictiseală trece uneori repede, şi poţi să-ţi schimbi starea de spirit aproape instantaneu!”.
Wow, dacă toate lalelele ar elibera în loc de polen cugetări adânci, atunci ar fi vai şi-amar de capul albinelor!

0 Responses to “Roşu de efort, neagră de plictiseală”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

  • 88,861 vizitatori

