Horoscopul scuză mijloacele

Tot urmărind ce face concurenţa, mi-am descoperit oareşce idiosincrazii. În mod clar horoscoapele sînt pentru mine motiv de schimbat postul, indiferent de cît de mult mi-ar fi plăcut pînă la acel moment muzica sau ce (nu) aveau de spus DJii. Apropo – denumirea de DJ e stupidă, cea de host e mai coectă, dar despre asta altădată. Horoscopul deci: absurd şi plictisitor să crezi că lumea e împărţită în doar 12 categorii de oameni. La fel de absurd să o împarţi pe criteriul datei naşterii. Alte criterii ar fi mai indicate, de exemplu profesiile. Decît să zică „capricorn: astăzi evitaţi călătoriile lungi!” sau ce dracului aberează ei acolo, nu ar fi mai logic să prognozeze „profesori: astăzi îmbrăcaţi-vă bine că aveţi de pichetat hidoşenia aia de casă a poporului ales şi riscaţi să răciţi; o chestie foarte nasoală pentru că medicii fac şi ei grevă şi n-are cine să vă trateze”? Mie mi s-ar părea mai util. În plus mă enervează că nu se citează sursele. Bănuiesc totuşi că nu băieţii şi fetele din studio citesc hărţile alea complicate ale poziţiei astrelor. Altcineva o face, de exemplu tanti aia de la B1 care explică milioane de ore ce are ascendenţă în ce şi alte vrăjeli din astea. Şi atunci, dacă cineva de la radio îmi spune că dacă sînt fecioară să nu fac afaceri azi şi pierd bani (pentru că am ascultat sfatul lor în loc să merg pe intuiţia mea) aş dori să ştiu exact la ce adresă trebuie să-mi trimit cruntele blesteme.
În completare: habar nu am dacă la noi la matinal există aşa o rubrică.

Alex Ionescu (OP)

0 Responses to “Horoscopul scuză mijloacele”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

  • 88,861 vizitatori

