Daţi un telefon. De pământ.

Deci nu. Telefonul nu e de pământ. De fapt habar n-am din ce e, cert e că poţi să faci ce vrei cu el. Mie mi-a venit să dau cu al meu de pământ (m-am abţinut, pentru că al meu e normal) pentru că gadgetomana noastră Alexandra nu zice cum se cheamă produsul. Să trăiască politica noastră anti-reclamă-pe-faţă. Cică e irezistibil. Sau prea rezistent. Oricum, merită să ascultaţi.

Sau să descărcaţi de aici:

0 Responses to “Daţi un telefon. De pământ.”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

  • 88,850 vizitatori

