Palma de la Palm

ces
Am zis că ne uităm săptămâna asta la ce s-a mai întâmplat prin Las Vegas, la Consumer Electronics Show sau mai pe româneşte Târgul de electronică de consum. Normal că n-am ajuns personal în Vegas, dar am stat pe internet să văd ce se întâmplă. Şi am avut ce să văd. O să încep cu părţile proaste, cele bune mâine. Marea dezamăgire cred că a venit din direcţia OLED, tehnologia bazată pe LEDuri organice. Sony, Samsung şi LG au prezentat câteva modele, dar ele există numai sub formă de prototip, nici măcar unul singur nu e gata să intre în producţie. Ce-am înţeles eu: Unu – ca tot ce e organic şi LEDurile de tip nou se degradează în timp. Doi – tehnologia costă încă foarte mult. Şi trei – deja m-am plictist să zic, dar suntem într-o criză şi lumea se uită mult mai bine la bani. Din aceste trei considerente firmele producătoare de televizoare vor să mai investească în cercetare şi îşi amână planurile de fabricaţie în serie. Mai vedem.
Un alt lucru care nu mi-a încântat ochii a fost noul smartphone de la Palm, care se numeşte Palm Pre. Nu ştiu sigur de unde vine pre, dar eu aş zice că vine de la preistoric, pentru că aparatul exact aşa arată. Ceva mai urât rar mi-a fost dat să văd.
palm_pre
Dar dacă vorbim de tehnologie însă e o altă poveste. Acolo noul Palm străluceşte, fiind dotat cu noul sistem de operare WebOS, tastatură ŞI ecran tactil şi cu un lucru care pe mine m-a dat complet pe spate – se pare că acumulatorul se poate încărca fără cablu. Dacă e pe-aşa, cred că o să-l folosesc, dar cu o husă ca să nu mă uit la el.

0 Responses to “Palma de la Palm”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

  • 89,052 vizitatori

