Vedetus mioriticus

Cea mai mişto meserie din lume este cea de vedetă sau masculinul ei – vedet. De ce „mişto” şi nu frumoasă sau alt adjectiv? Pentru că vedetul, specia superioară metamorfozată din omul de rând, îşi permite să îndruge verzi, ude şi uscate, fără ca cineva să-i poată pune frână.
Întrebaţi cum a fost meciul de fotbal, vedeta sau vedetul vor răspunde MIŞTO, întrebaţi apoi cum a fost concertul de muzică simfonică, vor răspunde ŞI MAI MIŞTO. Asta chiar dacă nici măcar nu au fost la respectivele evenimente. Cuvântul lor e literă de lege.
Nimeni n-o să-i ia în râs că de, vedetus mioriticus e totodată şi specie protejată de legea Tabloidului .
Vedeţii-bloggeri nu se abat de la tiparul sus menţionat, atâta doar că, între două bălării mai plantează, zic ei, şi câte un trandafir. A se înţelege cugetare. Mihai „imitatorul” Bendeac (adică Mihai care imită diverşi mondeni), vedet proaspăt uns dealtfel, zice cu de la el putere pe blog :

Sunt bolnav cu nervii!!!
Puţin a lipsit să nu mă iau la bătaie sâmbătă seară la cinema! Foarte puţin! Data viitoare însă cred că am să cedez…Azi e ziua mea cică… Nu mi-am sărbătorit-o niciodată. Cum petrec anul asta? Filmez de la 8 dimineaţa până seara la 9-10… Your browser may not support display of this image. Despre astea şi multe altele (printre care şi relaţia dintre bărbaţi şi femei în România sau probleme privind dezvirginarea – nu n-am luat-o razna!!! Your browser may not support display of this image.
VĂ PUP, VĂ IUBESC şi VĂ RESPECT!

Imitatorule, în primul rând « La Mulţi Anişori » cu întârziere.
În al doilea rând, salut întârzierile de pe blogul dumitale, care numai mici nu sunt. Întârzieri în exprimare şi coerenţă. Că eşti pus pe harţă ca Naomi pe care îl imiţi, asta am înţeles. Am înţeles şi că nu îţi serbezi ziua de naştere, dar şi că munce… filmezi mult.
N-am prins însă fraza dinainte de finalul apoteotic cu iubire, pupi şi respect pentru poporul care te citeşte – aceea cu relaţiile dintre bărbaţi şi femei. Dacă nu te ajută condeiul, fă un desen.
Nu trebuie totuşi să-ţi fie ruşine de lipsa de coerenţă şi de non-sensurile, la propriu, pe care le scrii.
Nici de boala pe sistem nervos pe care ai recunoscut-o în titlu. Există ajutor ajutor ajutor pentru vedeţi, însă halatu’, halatu’ e luat de un alt nene, care pare un pic mai bolnav decât tine.

Vă rog! Vă rog! Vă rog! Ca sa-mi pot construi postul ( pe care-l scriu la noapte sau mâine dimineaţă) chiar am nevoie de nişte experienţe de-ale voastre. Daţi-mi, ca exemplu, un moment în viaţa voastră când aţi reuşit să “agăţaţi” sau când v-aţi lăsat “agăţat/agăţată”. Cum a sunat abordarea? Cum aţi răspuns sau cum vi s-a răspuns? Cum v-ar placea să fiţi abordaţi?
Vă pup, vă iubesc şi vă respect!

Măiiii… cârligelor, vedeţi că se roagă omul ăsta să-i povestiţi cum sunteţi agăţate sau -ţaţi.
Şi totuşi, de ce toate acestea? Pentru concluzie, fireşte. Concluzie-cugetare care ni-l înfăţisează pe omul din spatele vedetului. De fapt, cum se dovedeşte, un mic Matrioşk:

Citez pentru ultima oară din bălăriile lui Mihai Bendeac Imitatorul:

Nu am ştiut niciodată sa agăţ! Sincer să fiu…era chiar mai simplu înainte să capăt notorietate. Mai exista şi ideea adânc întipărită în mintea mea cum că o fată ar reacţiona în sinea ei ceva de genul “Ăsta crede că dacă e vedetă…Deşi nu o să credeţi, poate, MAREA MAJORITATE A FEMEILOR nu ar intra în vorbă cu unul pe care-l ştie de la televizor! Oricât i-ar plăcea…Nu ştiu de ce… Ah! Mai există şi varianta în care fata e cu prietenele. Şi-atunci tupeul exagerat, de obicei, mă pune într-o situaţie jenantă.

Şi cu asta am încheiat pentru ultima oară un citat din bălăriile lui Mihai Bendeac – Imitatorul.

0 Responses to “Vedetus mioriticus”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

  • 89,052 vizitatori

