Un pompier cinic pe blogul de veci

Sunt un admirator sincer al oamenilor care au timp şi nervi să întreţină un jurnal on-line şi mi-am zis ca măcar o dată la câteva luni să-i bag şi eu în seamă. Acum: dincolo de ideile, părerile şi comentariile care atrag cititori, multe bloguri îl au pe „vino-ncoa’” în sloganul care ţine loc de titlu. Nu poţi refuza o vizită pe blogul numitului Cynical Ali, blog denumit pe vremuri „Absurdistan Live” şi mutat pe blogul colectiv inpolitics.ro! Mă rog, Ali, ori poate ar fi mai nimerit să-i spun domnul Cynical, poate că are probleme pe domeniul Absurdistan. Oricum, de ceva vreme l-am descoperit cu viză de flotant alături de Rezistenţa Urbană şi Also sprach Zarathustra pe blogroll-ul moşiei Blog de Veci, de pe al cărei ultim post permiteţi-mi să spicuiesc:

Azi noapte pe la ora 2, dintr-o doză de masochism, mă uitam la 0tv spre disperarea prietenei mele care vroia să doarmă. La ora aia tribunul elucubra despre cum a văzut el farfurii zburătoare şi că de fapt extratereştrii, în opinia lui, ar trebui să se numească intratereştrii pentru că trăiesc în interiorul pământului. Şi mai zicea tribunul despre un aparat sud coreean miraculos cu ajutorul căruia a scăpat de diabet. Oricum, dacă e să mă iau după el, va câştiga detaşat alegerile de la toamnă. Nu ştiu de ce mai insistă ceilalţi să candideze.

Recunosc că din când în când, nu ştiu dacă are vreo legătură cu masochismul, mă surprind şi eu uitându-mă la tot felul de emisiuni, talk-showuri, meciuri sau filme care nu numai că mă enervează; mai rău, nu mă interesează!
Şi pe blogul Pompierului am ajuns pentru că m-a atras… firma. Eram curios ce incendii a rezolvat:
Cu titlul „Vacanţă în Austria IV” şi subtitlul „Mahmureala” m-am lămurit imediat ce-i cu Pompieru’s Blog:

Deschid cu o bere neagră până vine supa… vine supa… fierbinte şi groasă cum îi stă bine unei supe-reparatoare de a doua zi! O termin şi maţele ghirorăie încântate şi fericite… simţ cum proteina îmi invadează stomacul… mahmureala cedează teren… îi dau o ultimă lovitură cu un sos de gulaş cu vită… şi încă o bere neagră… Ei, bă tată, viaţa e frumoasă!

Tot titlul a fost cel care m-a determinat prima oară să intru pe blogul jurnalistei Ioana Avădani: „Blog de dat cu capul”. Având în vedere că prea curând n-am de gând să-mi public vreun jurnal on-line propriu, mă gândesc să lansez câteva idei de titluri, poate, cine ştie, undeva cândva o să le şi accesez: blog de desen, blog-a-rhytm, blogbath in paradise, blog-jeans, blogssome, blogbuster şi… idei să fie că la România Împreună blog-trotter-ul veghează!

Costin Enache, ţinând locul lui Alex Olaru

0 Responses to “Un pompier cinic pe blogul de veci”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

  • 88,923 vizitatori

