Bâlbe pe net

AAA…LEXANDRA S-Stoicescu, ppp-partenera de bâlbuţe a mult mai titratului în bâlbureri LLL-lucian Mândruţă, are bb-blog. Intitulat „Prime time-ul Alessandrei Stoicescu”, blogul are ceva vechime în blogosferă, însă posesoarea lui nu prea se îndeletniceşte cu scrisul. Cred şi eu, e mai uşor să dai bâlbe la teveu. Mai greu e să le ridici la rang de artă, aşa că poate Alessandra are ceva circumstanţe atenuante.
Mă gândesc în consecinţă că „Prime time-ul Alessandrei” ar trebui schimbat cu „PART-time-ul Alessandrei”, sta ca să nu mai existe discuţii şi cârcoteli. Ca orice şablon de blog care se respectă, doamne fereşte să mai sară cineva din tipare, şi în jurnalul prompteristei apare autoportretul varză cu profunzimi:

Nu ştiu cine sunt eu. Pentru că în fiecare zi mă descopăr altfel. Aici nu vreau să respect reguli, vreau doar să vă respect pe voi.

O fi regula de aur în blogosferă să-ţi respecţi cititorii, dar asta se face numai dialogând cu ei constant. Dacă scrii din An în Paşte şi, în plus, nici nu prea ştii cine eşti, îţi cam bagi în ceaţă fanii.
Totuşi, poate reuşeşti să vii cu o scuză mai acătării şi să-i faci pe cititorii tăi să te ierte:

A fost o perioada nebună, nebună. Am făcut radio. Nebunia a durat doar câteva luni, dar a fost intensă ca o iubire de adolescentă. N-am fost în stare să mă împart şi să continuu să fiu şi aici cu voi. Îmi pare rău. Sincer! Apoi…ştiţi cum se întâmplă. Când nu vorbeşti mult timp cu un prieten, te blochezi şi îţi e jenă să-l mai cauţi. Cam asta s-a întâmplat. Plus că am fost dominată brusc de autocenzură. Nu ştiam dacă tot ce vreau să vă spun are suficientă importanţă ca să merite să scriu. Am revenit şi le mulţumesc celor care au scris deşi eu dispărusem în ceaţă. Vreau să încerc să fiu aici des, cât de des pot.

Trădaţi în dragoste. Amantul: acest..acest….radio. Apoi, autocenzura, bat-o vina! Păi cum ai lăsat-o, măi Alessandra, să te domine? Nu ţi-a ajuns cât te cenzurezi pe sticlă? O mai faci şi în veveve? Ciuleşte bine Antenele, în veveve, cenzura încă nu e permisă.

Cât despre faza cu iubirea de adolescentă…vorbeşte în poezie şi în poezie ţi se va răspunde:
Fanii sunt inimă-mare şi iartă orice, inclusiv infidelitatea! Comentarii, de exemplu de la Pasărea adevărului:

Te-am iertat deşi nu mi-ai greşit cu nimic.
Şi noi, de aici plecaţi am fost un pic,
Pe ici pe colo, fiecare cu treburi importante,
Ce nu sufereau amânare şi oarecum stresante.
De scris poţi scrie orice, va fi bine,
Fie doar şi prin simplu fapt că-i scris de tine.

3 Responses to “Bâlbe pe net”


  1. 1 pasarea Martie 30, 2009 la 20:58

    na că te-am găsit
    blog troter nenorocit
    va să zică mă citezi
    fără să mă înştiinţezi
    acu să-mi plăteşti drepturi de autor
    să nu crezi că scapi uşor
    voi chema deci avocaţii
    vei primii zeci de citaţii
    începând cu această vreme
    „tribunal-troter”o să te cheme

    auzi la ţăran
    auzi la el cică sunt fan
    cooler, răcitor,
    ce sunt eu mă, ventilator?
    las că îţi ventilez eu vreo două

    să nu-ţi zic eu vreo sudalmă
    bă tu-mi faci mie reclamă?
    zi cât vrei?
    hai să negociem

  2. 2 blogtrotter Martie 31, 2009 la 14:19

    Foaie verde si-o lalea,
    Uiti ca am precizat SURSA!
    Foaie verde si-un pitic,
    Internetul e public!

    Toate bune!

  3. 3 pasarea Martie 31, 2009 la 17:44

    „Foaie verde şi-un pitic”?
    Cumva tu faci mişto de Boc? Şi ce dacă e pitic, trebuie să te iei tu de înălţimea lui?

    „Foaie verde şi o lalea”?
    Da ce crezi mă că suntem pe câmp aici?
    Te crezi la „Floarea din grădină”?
    Da nici nu rimează „lalea” cu „sursa”.
    N-ai găsit şi tu niştem ai rime mai acătări?
    Vrei să-ţi împrumut eu nişte rime?
    Ai mare noroc că azi sunt generos:

    Internetu-i public şi aşa el va rămâne,
    La tot omul, netu îi stă la îndemână,
    Iar sursa eu am precizat-o în emisiune
    La radio romania împreună.

    îmi rămâi dator cu un pahar cu apă carbohidrogazoficată.


Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

  • 88,861 vizitatori

