Un post de radiouri

Că se poate asculta radio pe computer nu mai e o noutate. Mai toate radiourile îşi difuzează emisia din eter şi în format digital, unele funcţionează doar în internet. Mie mi-a fost întotdeauna însă lene să caut posturile pe internet, să salvez linkul către streaming pe computer şi să-mi omor desktopul cu zeci şi sute de icoane. Zilele trecute am dat însă de ceva interesant: Radio Sure. Nu e un post de radio, e un program care strânge linkuri către peste 12.000 de posturi de radio din toată lumea într-un singur loc. Programul nu necesită instalare, vine sub formă de pachet. Se dezarhivează frumos şi se invocă executabilul cu extensia exe. Utilizatorului nu-i rămâne altceva de făcut decât să-şi aleagă din listă ce vrea să asculte. Căutarea se poate face pe genuri rock, jazz, adult contemporan, religios ş.a.m.d., pe limba de emisie sau pe ţară. Am avut parte de câteva suprize ciudate, găsind radiouri în olandeză din Afganistan. Or fi de la trupele lor dislocate de acolo, cine ştie. Evident că lista posturilor e deschisă – dacă nu găseşti ce-ţi place, se poate adăuga manual orice. Am încercat cu streamingul Radio România Actualităţi şi merge ceas. Programul ştie patru limbi, printre care şi româna, deci e excelent şi pentru cei care nu se descurcă prea bine cu engleza omniprezentă. Şi mai e ceva: Radio Sure poate să înregistreze. Normal că se poate da comanda de înregistrare şi plăcii de sunet direct, sau prin alte programe, dar e bine să ai la dispoziţie un buton de înregistrare. Nu mă întrebaţi ce să înregistraţi. Evident, ştirile. Pentru că muzică ştie toată lumea că nu e voie, din motive de drepturi de autor.

4 Responses to “Un post de radiouri”


  1. 1 ziustem Martie 26, 2009 la 11:57

    cand am ascultat reportajul acesta mi s’a parut foarte apropiat de Screamer Radio (pe care il folosesc eu), care, in mare, face aceleasi lucruri si am impresia ca este si mai vechi

    oricum, interesant :)

  2. 2 romaniaimpreuna Martie 26, 2009 la 12:36

    Da, asa e, seamana. E aproape identic. In zilele noastre exista oricum tone de playere radio, ca sa nu mai spunem de sutele de widgeturi care iti permit sa asculti radio de pe multe siteuri gen netvibes si alte asemenea…

  3. 3 Razvan Martie 29, 2009 la 21:42

    Cel mai tare radio pe care lam vazut http://92.114.0.173:8000/listen.pls Radio Braila


Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

  • 88,861 vizitatori

