Divi şi dive

În România, de multe ori, opinia publică reacţionează ca-n privat. Adică fără menajamente, necontrolat, doar de dragul de a reacţiona. Şi ce specatcol iese când vreun personaj sau vreo pseudo-vedetă mioritică intră în gura lumii! Atunci să vezi dezbateri şi păreri…, că de’…, tot omu’ are dreptu’ să zvârle câte o piatră, nu? Doar e democraţie! Unul dintre cazurile care a făcut şi va mai face cu siguranţă vâlvă este cel al lui Romeo Matinal cuplat cu Diva cu alai de pozari, adică al iubirii interzise dintre Dani Oţil şi ceva mai coapta Mihaela Rădulescu.
Culisele cazului sunt prea puţin interesante; mai divorţează oamenii şi se mai cuplează cu juni sau june. Să fie sănătoşi! Ce e însă interesant e modul pe care şi l-a ales Dani să-şi exprime trăirile. Că doar trebuia să şi le exprime, nu? Nu se cădea să ne lase neştiutori în ignoranţă!
De bine de rău însă, omul nu a început să dea cu subsemnatul pe la televiziuni sau prin ziare, ci şi-a tras un pui de blog. Abia acolo, la danioţil.ro, poetul se exprimă şi-şi arată adevăratul eu interior. Ar face-o poate şi pe sticlă, dar nu cred că-l lasă Daniela Crudu!

I-auziţi patos:

…Mihaela m-a luat de mână pe timp de pace.[..]
Ea a facut primii 50 de paşi [..] N-aş fi avut vreodată curajul să ridic capul în faţa celei căreia i se spunea “diva”. L-am ridicat pentru că mi l-a ridicat ea, cu degetul arătător împingând uşor în bărbia mea.

Frumos. Sublim. Închid ochii şi parcă vizualizez momentul. Fără a fi vreun voyeur-ist, o zăresc pe „cea căreia i se spunea diva” cum face graţios cei 50 de paşi de mai sus. Or fi 50 de cafele, 50 de plimbări? De, greu cu divele!

Lucrurile se precipită mai departe, iar Dani o ia uşor pe arătură:

Am văzut o femeie frumoasă, cu gesturi identice cu ale mele, cu o fizionomie asemănătoare cu a mea, cu un creier imens şi cu un suflet şi mai mare. Sufletul era de fapt un burete. Absorbea toata atenţia pe care i-o dădeam şi mă învăţa ce să îi dau.

Într-o logică de Matinal cu Cru Cru Crudu în studio, dacă femeia e frumoasă, dar IDENTICĂ ŞI ASEMĂNĂTOARE cu tine, măi Dani, asta nu înseamnă că şi tu eşti vreun prinţ ?
Poate eşti chiar varianta masculină a Mihaelei Radulescu, caz în care relaţia chiar ar fi un pic bizară, nu crezi!!

Un mesaj pentru cei care te acuză că eşti hoţoman, se poate?

Eu nu am furat femeia nimănui. Nu am dormit pe preş si nu am trimis flori cu bileţel. Nu am hăituit, nu am căutat pe net CV-ul Mihaelei ca să ştiu “cum să o seduc”. Nu a fost un joc. Nu e un joc. Nu ţinem scor. N-am interese. Sunt un om corect şi în primul rând bărbat. O femeie care te iubeşte şi te priveşte aşa nu are la o altă adresă o altă relaţie bazată pe iubire şi strâns în braţe.

Bravos! Fă-le sac si mergi mai departe. Cu un singur amendament: Citez comentariul unui „fan”, nu înainte de a vă anunţa că „cea căreia i se spunea diva”, Mihaela Rădulescu pregăteşte chiar un roman inspirat din relaţia cu Dani: ăsta da spirit intreprinzător!

Iubiti-va cu discretie,in intimitate ca majoritatea.Nu va mai trimbitati iubirea pe bloguri ,pare ceva ieftin ,de mana a doua… Fiti fericiti voi doi si noi cu voi ,dar in liniste si bun simt.

0 Responses to “Divi şi dive”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

  • 88,861 vizitatori

