Pact cu Chirilă

După ce a dat cu mouse-un’ baltă de nenumarate ori pe blogul său, Tudor Chirilă pare să-şi mai fi venit în cuget şi simţiri şi, printre două aforisme, silogisme şi alte nebuneli cu licenţă poetica, mai … „trece VAMA”… şi câte o chestie interesantă.

Actorul, muzicianul şi, pare-se poetul virtual, are condei cu nemiluita, însă nu este ajutat întotdeauna de starea de spirit.
Când nu Raicu sau când nu ninge afară, Tudor face senzaţie. Cu ploaia e fifty-fifty, veţi auzi de ce.

Pactul cu Rock’n Roll-ul

Fraţilor, acest articol n-are nevoie de nici un fel de nuanţă sau încercare stilistică”

âVoi fi aspru şi direct întocmai ca spectacolul de aseară. […] Bătrâneţea pur şi simplu nu se potriveşte anumitor oameni. Nu lui Angus Young sau Brian Johnson. Iar nemtii ştiu să asculte AC/DC. Spectacolul tribunei a fost halucinant. […] La Shook me all night long eram la coadă la bere, dar când a început m-am năpustit înapoi în stadion. Imaginea era apocaliptică. Nu ştiai unde să te uiţi. 80.000 de mii de oameni erau ca unul. A început o ploaie torenţială.
Angus Young în short şi la bustul gol. Cortină de ploaie. Nemţii în delir. Tribunele tremurau la propriu, se clătinau pentru că zeci de mii de oameni săreau. Nimeni nu stătea jos. Nimeni. Erau două variante: or erai după bere, or în picioare. Sunetul îţi sfâşia urechile efectiv. [..] Rock’n roll fără nuanţe, fără figuri, simplu şi direct. S-a cântat o singură baladă: The Jack.

La Let there be rock Angus a făcut solistica aia care te scoate din minţi. S-a tăvălit pe scena care băltea de apă.
Highway to hell. Mi se zbârleşte părul. La refren ai senzaţia că tună. Nu tună. E reverbul care se întoarce din 80.000 de piepturi. Nu poţi să nu cânţi. Nu poţi, pur şi simplu. Nu mai poţi să gândeşti. Gândeşti doar chitară şi chitară şi chitară şi chitară.

Ieri seară am văzut pactul cu rock’n roll-ul. Ieri seară am înţeles despre ce e vorba în rock. Rock’ul este despre AC/DC!!!!!

P.S. Daca AC/DC ar cânta cu clapa ar fi cea mai mare jignire adusă rockului pur :)
Cel mai mare dezastru al trupei ar fi ca Brian Johnson să-şi piardă răguşeala :)
Am citit că un ziarist englez spune că AC/DC nu aduce nimic nou. Mi se pare o afirmaţie imbecilă. E ca şi cum am vrea să evolueze pâinea.

Frumos spus, nea Tudorele. Taste de duh despre concertul AC/DC de la Munchen, semn că la o întrebare mai veche de pe blog, „ce preferaţi să citiţi pe blogul meu”, între variantele eseuri, proză, poezie şi…mai nou, cronici de concert, o preferăm pe ultima.

La final, propun un pact cu bloggerul Chirilă. La fel cum dumnealui a făcut cu Rock’n Roll-ul. A, şi dacă rămâne vreodată şomer, că de, se mai fac restructurări şi pe la Vamă, veche sau nouă, poate primeşte o ofertă de cronicar.

Alex Olaru

1 Response to “Pact cu Chirilă”


  1. 1 alina petrache Martie 14, 2010 la 21:32

    Buna, alex olaru!:)
    ma mai stii? sunt alina, colega ta de liceu cu un an mai mica, tot de la minunata clasa K. sa stii ca nu m-am lasat pana cand n-am intrat si eu la jurnalism, si am si eu un blog cu care ma laud din cand in cand. acum nu. imi place cum scrii, vad ca ai deja un stil format. Bravo!
    as vrea sa mai comunicam si noi.te gandesti tu la o varianta.daca vrei, iti las id-ul meu de mess:alinagenoveva.
    poate ne confruntam ideile jurnalistice.
    have a nice evening!


Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

  • 89,355 vizitatori

