Licenţiat în ego

Eu sunt, eu fac, eu dreg, eu iau licenţa, eu sunt trainer profesionist. Ce ţi-e şi cu egocentrismul ăsta!

Dacă mai eşti şi prim EGO-logist..pardon, ecologist, atunci ai sfeclit-o. Intri în gura ălora de-ţi caută nod în papură şi nu mai ai scăpare! Vezi, tot despre tine vorbim…adică despre domnul Dragoş Bucurenci, plantator de frunte al neamului dâmboviţean, care, domnule, e mai nou şi becher, vorba tatălui dumisale. Adică…tradus din limbajul bucurencian….licenţiat.

Sunt becher

Tata zice că becher e echivalentul românesc al lui bachelor. Dicţionarele zic altceva, dar de data asta îl cred pe tata.

Am încercat de patru ori. De trei ori m-am lăsat. Primii zece ani sunt grei, pân-ajungi în anu’ 3. În cazul meu, expresia a căpătat un sens aproape literal: n-au fost zece, au fost nouă. Dar a patra oară nu m-a mai terminat ea pe mine, am terminat-o eu pe ea. De facultate vorbesc. Cu o lucrare despre Muzeul Ţăranului Român, un semn de drag pe care i l-am făcut Irinei Nicolau. Ea venise cu ideea să dau la Istoria Artei.

Buuun..până aici toate bune şi frumoase. Dar de’..omul tre’ să arunce şi clătita în aer, să cadă pe ailaltă parte:

Şi tot luna asta am devenit unul dintre cei zece traineri autorizaţi pentru România ai modelului Process Communication, aşa că în curând ne vom putea întâlni la cursurile pe care le voi ţine despre acest model.
Povestea merge mai departe. Eu plec o săptămână la ţară.

Să fii blogger, adică să tii un jurnal online înseamnă, nu zic nu, să îţi informezi cititorii cu privire la ce ai mai făcut., să lansezi discuţii, dezbateri, să emiţi păreri. Regula de aur, mi-a şoptit odată un blogger cunoscut, e însă să-ţi atâţi cititorii şi să-i determini să-ţi lase comentarii.

Rezumatul postului publicat de stimabilul Bucurenci: După o mie şi o sută de ani, mi-am luat în sfârşit licenţa. A, da’ nu asta am vrut să vă spun, ci că am devenit trainer autorizat. Da’ acuma plec la ţară.

Posibile comentarii: Bravos! Drum bun!

Cât despre programul respectiv, cel de comunicare, poate nu m-am prins eu care-i treaba, însă e cam ciudat să intrii pe un site unde să fii întâmpinat de mesajul Welcome to the official PROCESS COMMUNICATION website in Romania!

Şi să nu dai de o boabă, un cuvânt, un pişcot, o atenţie în limba română. Comunicare, communication….becher. bachelor…

Alex Olaru

0 Responses to “Licenţiat în ego”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

  • 88,923 vizitatori

