Primarăn Sie, bitte, schnell!

Adaugă-mă în lista ta de Messenger, adaugă-mă ca prieten pe Hi5 sau Facebook, scrie-mi şi fii cu ochii pe mine prim e-mail, abonează-te la newsletter !!!!! Pe site-ul propriu şi personal, utilat şi cu un blog, edilul mamaiot ţine morţiş să demonstreze prin imperative că tendinţele autoritariste expuse recent sunt cât se poate de reale şi că fac parte din personalitatea ca un vrej, şi nu vârtej a lui Mazăre. Păi poate nu vreau, n-am chef, sau, mai diplomat, nu consimt să mă am la cataramă în veveve cu dom’ primar. Nu ştii ce pierzi, veţi spune!
Păi cam ce am de pierdut? La o adică taxa dă fitze dă Mamaia tot o plătesc, în Brazilia n-am timp să mă duc, iar cel mai recent post de pe blog, datat 20 ianuarie 2009, nu-mi stârneşte niciun interes. Nu de alta, dar a trecut ceva timp de atunci. Vreo şase luni, suficient cât să se coacă şi mazărea a mai îndărătnică!
Impresia generală e salvată, cât de cât, de un forum unde poţi să mergi cu jalba’n mouse şi unde, chipurile, ţi se răspunde. Dar, cum nu locuiesc în Constanţa o să zic pas ! Ura şi la Mamaia !

Alex Olaru

0 Responses to “Primarăn Sie, bitte, schnell!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Abonaţi-vă:

Dicţionar dă espresii marfă

Expresiile gen „dă şi mie cheile după masă” sau „păpuşe, împrumută şi mie o sacoşe” au evoluat în timp într-un dialect de cartier, eminamente urban şi în special regăţean. Alex Olaru adună consecvent mostre şi râde de ele aici

Susţinem:

RSS Porţia de matinal

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

  • 88,861 vizitatori

