Între Google şi Microsoft se profilează un război de uzură. Google a anunţat sistemul de operare Chrome OS care concurează – sau urmează să concureze – Windows. Microsoft s-a repliat şi atacă zona de online office, hotărât să recupereze teren în mediul online – şi invadează astfel teritoriul Google. Noul Internet Explorer 8 şi motorul de căutare Bing sunt armele lui Bill Gates în acest conflict fără vărsare de sânge. Asta până acum. Microsoft a anunţat recent că odată cu lansarea celei mai noi versiuni a pachetului Office 2010, vrea să includă şi variante light ale aplicaţiilor ultra-populare Word, Excel sau Powerpoint, pentru ca lumea să lucreze în internet cu documentele concepute în Microsoft Office. Aplicaţiile urmează să ruleze în internet pe conturile deschise de utilizatori la Windows Live. Până acum Google deţinea supremaţia în spaţiul virtual. Oricine cu un cont la Gmail are acces şi la aplicaţia Google documents, unde poate stoca şi edita de exemplu fişiere Word – dar numai într-o formă relativ rudimentară. Este de aşteptat ca în schimb modul de lucru în Windows Live să fie mai sofisticat şi de aceea mulţi să migreze de pe Google documents pe Windows Live. Dar după cum relatează BBC, analiştii care au primit bine ştirea, s-au arătat intrigaţi de faptul că prin oferta generoasă Microsoft face un pariu care ar putea să coste cam 4 miliarde de dolari, fiindcă prin oferta online firma şi-ar putea diminua singură vânzările de pachete Office.
Microsoft versus Google, etapa pe birou
Published iulie 22, 2009 IT & C Leave a CommentEtichete:chrome os, Office 2010
0 Răspunsuri to “Microsoft versus Google, etapa pe birou”